Ezen feltételek a teljes Webshop-ra és annak használatára érvényesek. Javasoljuk, hogy figyelmesen olvasd végig használati feltételeinket. Webáruházunkban megtalálható termékeink bármelyikének megrendelése esetén a jelen feltételek elfogadása kötelező. Ennek hiányában sajnos nem tudunk befogadni megrendelést.

Vásárló

A Vásárló személyes adatait az Adatvédelmi szabályzat által megszabott feltételeknek megfelelően kezeljük. Ha ezeket a feltételeket a Vásárló jóváhagyja, az egyúttal azt is jelenti, hogy Adatvédelmi szabályzattal is egyetért.

Üzemeltető

Webshop üzemeltető: Demeny Andrea Klaudia ev.

Székhely: 3253, Istenmezeje, Béke út, 79.

Adószám: 59635013-1-30

Nyilvántartási szám: 57682064

Székhely: 3253, Istenmezeje, Béke út, 79.

E-mail: mbolt@outlook.hu

Telefon: +36309572401

Szerződő felek

A www.mbolt.hu webcímen történő megrendeléssel, szerződés jön létre a Demeny Andrea Klaudia ev. mint szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) és a megrendelést leadó személy, mint vásárló (továbbiakban Vásárló) között.

A Vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.

Szerződési feltételek módosítása

Fenntartjuk a jogot a Feltételek megváltoztatására bármely időpontban. Minden változtatás azonnal életbe lép, mihelyt nyilvánosságra kerül az oldalon, és érvényes minden adásvételi szerződésre attól a naptól kezdve. Felhasználóként az Ön felelőssége minden belépésnél átolvasni a feltételeket.

Rendelés folyamata

A vásárló a megrendelni kívánt termékeket a kosárban gyűjti össze, majd a kosár tartalmának ellenőrzése, esetleges módosítása után a tovább gomb megnyomásával választhat a belépés, a regisztráció, vagy a regisztráció nélküli vásárlás opciók közül. Ezt követően kerül sor az adatok megadására/ellenőrzésére/változtatására, a vásárló rendeléssel kapcsolatos adatainak rögzítésére.

A megrendelés megérkezéséről az eladó e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb ezen azonosító számra hivatkozva fordulhat a vásárló az eladóhoz. Ez a visszaigazolás azonban még csak a vásárló megrendelésének megérkezését igazolja és nem jelenti azt, hogy a termék raktáron található.

A megrendelés feldolgozása során az eladó levélben vagy telefonon keresheti meg a vásárlót a teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha az eladó a vásárló megrendelését a vásárló megrendelésében foglalt feltételek szerint (pl. megrendelésben szereplő áron, szállítási határidőn belül, stb.) teljesíti, akkor az eladó a megrendelés feldolgozásáról nem köteles e-mailt küldeni a vásárlónak, hanem elegendő a szállítás időpontját és az esetleges egyéb adatokat sms és email útján közölni vásárlóval.

Kifizetés

A kifizetés bármilyen általunk elfogadott formában történhet, amely lehet átutalás, bankkártyás fizetés vagy utánvétes fizetés.

Online fizetés és utánvétes fizetés esetén a rendelés feldogozásának folyamata munkanapokon aznap megkezdődik, átutalásos fizetéskor az összeg bankszámlánkra való beérkezdtét követően.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Számlázás

Vásárló elfogadja, hogy Webshop elektronikusan hitelesített számlát állít ki melyet emailben küld meg részére. Bankkártyás és átutalásos fizetés esetén Webshop a kifizetés jóváírásakor állítja ki a számlát, utánvétes csomag esetén az átvételt követően 15 napon belül. Termék át nem vétel, vagy visszaküldés esetén a jóváíró számla az összeg visszatérítéskor kerül kiállításra, mely nem kerül automatikusan kiküldésre. Amennyiben Vásárlónak szüksége van a jóváíró számlára ezirányú igényét az Ügyfélszolgálat oldalon tudja jelezni.

Biztonság

A Webshop titkosított protokollt használ, hogy a forgalmazott adatok (személyes adatok, rendelési adatok, stb..) megfelelő biztonságát garantálni tudja. A fizetési folyamat során nem tárol a fizetéshez kapcsolódó adatokat. A kifizetéshez szükséges adatokat minden esetben külső szolgáltató weboldalán kell megadni (Barion.hu). A Webshop csak a fizetés állapotáról kap értesítést (sikeres, sikertelen).

Webshop minden erőfeszítésével igyekszik biztosítani a shopon.hu oldal mentességét a vírusoktól és minden egyéb káros tartalomtól, amelyek megrongálhatják Vásárló számítógépét, de ezt garantálni Webshop nem tudja. A felhasználó felelőssége biztosítani számítógépe védelmét a megfelelő eszközökkel. Webshop nem vállalja a felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért, amely a számítógépét érte vírusok vagy egyéb káros tartalmak következtében az oldal használata után, kivételt képeznek az érvényben lévő törvény által kiemelt esetek.

Szállítás

A szállítás költségei és időtartama a kézbesítési cím és a megrendelt termék típusának függvényében változhat.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy betartsuk az ígért kézbesítési határidőt. Ennek ellenére esetenként, jellemzően előre nem látható okokból, az időbeli csúszás elkerülhetetlen. Nem vállalunk felelősséget azokért a késésekért vagy meg nem érkezett csomagokért, amelyekért részben vagy teljesen a mi hatáskörünkön kívülálló tényezők okolhatók.

Ha a kézbesítési címen nem találnuk senkit, aki átvehetné a csomagot, a csomag visszakerül a szállítócég raktárába, és értesítést kap, hogyan juthat hozzá a csomagjához.

Az esetleges rongálásokért és veszeségekért a felelősség minket terhel egészen addig, amíg a csomag megérkezik Önhöz (ha a terméket egészében kifizették), illetve az első kézbesítési kísérletig.

Webshopnak nem áll módjában esetleges késedelmes szállítás következtében fellépő közvetett kár után kötbért, késedelmi pótlékot fizetni a Vásárló részére.

A csomag visszaváltása a Fogyasztóvédelem szabályzatának értelmében megszabott jogai és egyéb törvényes előírások alapján lehetséges.

Árazás

Az Ön által fizetett összeg megegyezik azzal az árral, amiről a rendelés pillanatában tájékoztattuk, kivételt képeznek az alább felsorolt esetek.

Annak ellenére, hogy minden igyekezetünkkel próbáljuk ellenőrizni a weboldalon megjelenő árak helyességét, a hibák elkerülhetetlenek. Ha észrevesszük, hogy a termék ára hibás, azonnal értesítjük Önt észrevételünkről.

A termékek árai akár napi rendszerességgel változhatnak. A Vásárlónak a vásárlás véglegesítésének pillanatában érvényes árakat köteles megfizetni (amit a rendelés visszaigazolásaként emailben Webshop kiküld részére), abban az esetben is ha ez később történik meg (pl. utánvétes fizetés).

Webshop fenntartja a jogot bármely megrendelés indoklás nélküli visszamondását, amely esetben azonnal e-mailben értesíti a vásárlót megrendelése visszamondásáról, kifizetett megrendelés esetén a kifizetett vételár megtérítése mellett.

Minden ár magyar forintban értendő.

Visszaküldés, törlések és cserék

A Fogyasztóvédelem szabályzatának értelmében Önnek joga van visszavonni a rendelését a termék kézbesítésétől számított 14 napon belül. Ebben az esetben, a termék teljes árát, azaz a teljes kifizetett összeget visszakapja.

Ha Ön töröltetni szeretné rendelését, e-mailben tájékoztatnia kell minket döntéséről. Ezek után a begyűjtés következik, melynek során a küldemény teljes tartalmát visszakérjük abban az állapotban, ahogy Önhöz eljutott, eredeti csomagolásban. Önnek törvényes kötelessége megőrizni a termék állapotát, amíg az Ön tulajdonában van. Ha nem tesz eleget ezen kötelezettségének, jogunk van kártérítéshez folyamodni.

Alkalmanként megtörténhet, hogy termék jellemzői változnak. Ha ilyen eset adódik, mi első adandó alkalommal kapcsolatba lépünk Önnel, és alternatívát kínálunk Önnek egy hasonló termék formájában. Ha elégedetlen az eredeti rendelése helyett kapott cseretermékkel, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Ebben az esetben lezajlik a visszaküldés, és visszakapja a pénzét.

Ha azt tapasztalja, hogy gyártási hibás, megrongált vagy nem megfelelő terméket kézbesítettek Önnek, minél rövidebb időn belül értesítsen bennünket. Kérjük, ne küldje vissza a terméket azonnal. Várja meg, amíg reagálunk levelére egy javaslattal, illetve javítás vagy alkatrészcsere, esetleg a teljes összeg visszaszolgáltatásának felajánlásával. Ha teljes visszafizetést ajánlunk, akkor a hibás vagy megrongált termék teljes árát utaljuk vissza, de szállítási és egyéb költségek a visszaküldésnél viszont felmerülhetnek.

Költségtérítés

Ha ön törli rendelését a fentebb leírt feltételeknek megfelelő módon, akkor megtérítjük a teljes összeget, amivel azt a terméket fizette ki, amelyet visszaküldött nekünk. A költségtérítés szintén átutalással működik ugyanarra a kártyára vagy számlaszámra, ahonnan az összeg hozzánk érkezett, és, ahogy azt a fentiekben már említettük, érvényesek rá a visszaváltott megrongált termékekre vonatkozó előírások, amelyekre kiírtuk a visszaszállítást.

Garancia

A Webshop-on keresztül vásárolt termékek (adásvételi szerződéssel való összhangban) az Uniós jog alapján, a kiszállítástól számított minimum 2 év garanciát tartalmaz. Az adásvételi szerződéssel való összhang alatt, a weboldalunkon bemutatott termék leírásának hitelessége értetik, és hogy alkalmasak minden olyan célra, amelyre az azonos fajtájú árukat szokásosan használják, produkálják az azonos fajtájú áruk tekintetében szokásos minőséget és teljesítményt és melyek indokoltan elvárhatóak. Ez a jogi biztosíték fedezi a szállítás alatt történő károkat is. Szerződésszegés esetében, Ön jogosult a díjmentes cserére vagy javításra, vagy ha ez lehetetlen vagy aránytalan, egy árengedményre vagy a vételdíj visszafizetésére. Ha az Ön által megvásárolt termék rongálódott, kérjük ne habozzon felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A nemzeti törvényeknek és rendeleteknek megfelelően, e jogi garancia nem befolyásolja az Ön jogait.

Feltétel, hogy a rendeléshez mellékelt elektronikus számla rendelkezésre álljon, és csatolja a reklamációs nyilatkozathoz.

Garanciális igény nem érvényesíthető az alábbi esetek bármelyikének fennállása esetén:

A terméket nem rendeltetésszerűen használták, kezelték vagy tárolták
Összeszerelendő termék esetén a termék összeszerelése során a vásárló nem követte a termék összeszerelésére vonatkozó utasításokat
A termék óvatlan kicsomagolás következtében sérült
A termék szokásos használat során, normális mértékű kopás, elhasználódás következtében sérült
A termék előre nem látható vagy külső körülmények miatt sérül (pl. időjárási körülmények, erős szél, eső, fagy, meleg vagy egyéb természeti katasztrófák következtében)
A termék a vásárló hibájából sérült
A terméket házilag átalakították, módosították
A terméket harmadik fél, általunk nem tervezett javítási szolgálat módosítja a terméket

Webshop fenntartja a jogot az utánvétes visszaküldések átvételének megtagadására.

Reklamációs ügyintézés

A Webshop reklamációs ügyintézési eljárással rendelkezik, melyről a vásárlót megfelelően tájékoztatta és panaszát az ebben foglaltak szerint kezeli.

Miután a vásárló a hibákat észrevételezte, a panaszt ésszerű időn belül teljes egészében és világosan le kell írni.

A Webshophoz benyújtott panaszokat a kézhezvételhez számított 14 napon belül meg kell válaszolni. Ha egy adott panasz feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, a Webshopnak a kézhezvételhez számított 14 napon belül elismervényt kell küldeni a panasz beérkeztéről, és jeleznie kell a vásárló felé, mikor számíthat részletesebb válaszra.

A vásárlónak legalább 12 hetet kell biztosítania a Webshop részére, hogy kölcsönös konzultáció útján megoldja a panaszt. Ez idő lejártát követően vita indítható és az ügy vitarendezésre jogosult.

Jogtulajdon

Azzal, hogy beleegyezését adja feltételeinkhez, Ön tudomásul veszi és jóváhagyja, hogy a jogi szabadalom és minden más szellemi tulajdon kizárólag személyes használatra válik hozzáférhetové az Ön számára, de a mi cégünk birtokában marad.

Csak a mi oldalunkról tölthet le illetve másolhat tartalmakat és anyagokat, amelyek elősegítik a személyes használatot. Az oldalunkon hozzáférhető tartalmak és anyagok másolása, reprodukálása, megosztása és nyilvánossá tétele törvényellenes és tilos.

Egyéb feltételek

Minden szerződést magyar nyelven kötünk meg. Minden felvetődő kérdés tisztázásánál a magyar törvények értelmében kell eljárni és a jogi ügyek a magyar bíróság hatáskörébe tartoznak.

Jelen feltételek magukban foglalják a teljes egyezményt közöttünk, és hatályon kívül helyeznek minden előzetes megbeszélést, levelezést és tárgyalást az ügy kapcsán.

Az egyezség része, hogy egyik fél sem tartozik felelősséggel olyan kifogásolható tájékoztatásokért vagy jótállásokért (akár tévedésből, akár mulasztásból fakadóan okoztak problémát), amelyek nem képezik részét az itt felsorolt feltételeknek. Továbbá mindkét fél beleegyezik, hogy a jelen feltételekben rögzített tájékoztatások és jótállások kifogásolhatósága (akár tévedésből, akár mulasztásból fakadóan okoztak problémát), amelyért viszont köteles felelősséget vállalni, szerződésszegésnek minősül.

Az egyezséget megkötő feleken kívül egyetlen személy sem rendelkezik azzal a joggal, hogy az egyezségben rögzített feltételeket érvényre juttassa.

Felelősség

Webshop nem vállal felelősséget a következő kategóriába eső veszteségek után: jövedelem- ill. bevételveszteség; az üzlet elvesztése; profitveszteség; a várt megtakarítások elvesztése; adatvesztés; üzleti kapcsolatok, ill. hírnév elvesztése; munkaidő, ill. a menedzsment idejének vesztegetése; vagy bármilyen egyéb sajátos vagy közvetett veszteség, amely az üzleti kapcsolatokra és a cég hírnevére hatással van, különös tekintettel az esetleges késedelmes, hibás szállításból vagy garanciális problémákból eredő közvetett költségek után (pl. meghiúsult beszerelés után felszámolt költség).

Békéltető testületek

Ha a Vásárló nem volt megelégedve a www.mbolt.hu-n vásárolt termékkel, vagy szolgáltatásával, Webshop ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésére.

Ha az online vásárlással kapcsolatos panaszra nyújtott válasszal nem elégedett a Vásároló akkor az európai békéltető testület honlapján - http://ec.europa.eu/odr/ - tölthet ki egy űrlapot ezzel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárásának alapvető célja és funkciója a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, amennyiben ha ez nem lehetséges, a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése.

A hazai békéltető testület ingyenesen igénybe vehető és az ország egész területén hozzáférhető vitarendezési fórum, a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A hazai békéltető testületek listáját és elérhetőségét itt találja. További információ a békéltető testületekről: www.bekeltetes.hu.