Reklamáció menete

A Vásárló jogosult arra, hogy hibás vagy hiányos termékekre reklamációt terjesszen elő a termék átvételétől számított 24 hónapon belül.

A panasz benyújtásával kizárólag a megrendelő élhet. Az elküldött panaszban, kérjük adja meg telefonszámát és e–mail címét az esetleges problémák gyors megoldásáért.

A panasz benyújtásához kérjük töltse le ezt a nyilatkozatot, amit kitöltve küldjön át az ügyfélszolgálatunknak az mbolt@outlook.hu e-mail címre.

Amennyiben a megvásárolt termék hibás, nem működik, vagy hiányos, és javítható, a reklamációt javításra küldjük a gyártónak. Amennyiben a termék nem javítható, kérjük, adja meg a panasz kezelésének kívánt módját (teljes vételár visszatérítése, részleges visszatérítés, vagy termék csere).

Amennyiben egy termék sérült darabjait szeretné cserélni, kérjen tájékoztatást az eljárással kapcsolatban. Ez akkor is érvényes, ha egy termék több részből áll, és csak egy része sérült meg vagy hiányos.

Termékek visszaküldését csak az ügyfélszolgálatunkkal való egyeztetést követően kezdje meg.

Garancia érvényesítése

MBOLT.hu a termék vásárláskor esedékes vételárától függően 1 vagy 2 év jótállást vállal minden termékre amely normál, rendeltetésszerű használat mellett, feltehetően gyártási hibából kifolyólag eredeti funkciójának betöltésére alkalmatlanná válik. Ezen idő alatt a törvény által megszabott kötelező jótállás feltételei mellett érvényesíthető garanciális igény.

Feltétel, hogy a rendeléshez mellékelt elektronikus számla rendelkezésre álljon, és csatolja a reklamációs nyilatkozathoz.

Garanciális igény nem érvényesíthető az alábbi esetek bármelyikének fennállása esetén:

  • A terméket nem rendeltetésszerűen használták, kezelték vagy tárolták
  • Összeszerelendő termék esetén a termék összeszerelése során a vásárló nem követte a termék összeszerelésére vonatkozó utasításokat
  • A termék óvatlan kicsomagolás következtében sérült
  • A termék szokásos használat során, normális mértékű kopás, elhasználódás következtében sérült
  • A termék előre nem látható vagy külső körülmények miatt sérül (pl. időjárási körülmények, erős szél, eső, fagy, meleg vagy egyéb természeti katasztrófák következtében)
  • A termék a vásárló hibájából sérült
  • A terméket házilag átalakították, módosították

A garanciális idő alatt törekszünk a fennálló garanciális hiba leggyorsabb elhárítására javítással, alkatrész pótlással, ha ezek egyike se lehetséges akkor teljes termékcserével. Amennyiben ezek közül egyik opció sem kivitelezhető, és igazolt a garanciális igény jogossága, részleges vagy teljes pénzvisszafizetéssel kompenzáljuk a vásárlót.

Reklamáció feldolgozása

A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk, legkésőbb - a jogszabályoknak megfelelően – a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül.

Abban az esetben, ha a reklamációt cserével vagy alkatrész pótlással intézzük, az új termék kiszállítási költségét mi álljuk.

Amennyiben a termék vételárának visszatérítését igényli, az összeget bankszámlájára utaljuk, vagy bankkártyás vásárlás esetén a bankkártyához tartozó bankszámlára.