Vásárlóink kérdezték

Gyakran feltett kérdések és válaszok

További információt szeretnék kérni egy bizonyos termékről!

Kérdéseit a termék linkjével együtt, küldje el ügyfélszolgálatunknak, akik a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.

Mikor érkezik meg a megrendelésem?

Megrendelését 7-14 munkanap alatt szállítjuk házhoz.

Szoktak-e késni a kiszállítással?

Nem szoktunk. Csomagjainak kiszállítására 14 munkanapon belülre számíthat. Ha mégis késne a csomagja kézbesítése, erről haladéktalanul értesítjük, és eldöntheti hogy visszatérítést kér, vagy megvárja a csomagot.

Lehetséges hogy kiszállítás előtt telefonon értesítsenek?

Igen! Anélkül hogy ezt külön kérné, minden vásárlónk SMS értesítőt kap a kiszállítás reggelén, továbbá a kiszállítás előtt telefonon fogja hívni a futár, a kiszállítás pontos időpontját illetően.

Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagot?

Ha a csomagot kiszállításkor nem tudja átvenni, lehetősége lesz azt a következő munkanapon átvennie. Kérjük mindenképp előre jelezze ügyfélszolgálatunk felé, ha a kiszállítás tervezett napján nem lesz ki átvegye a csomagját!

Utánvétkor bankkártyával is tudok fizetni?

Igen, utánvétkor bankkártyával is tud fizetni a futárnál.

Utánvétes rendeléskor a készpénzes fizetésnek van előnye, hiszen ha bankkártyájával online fizet, a szállítási díjat elengedjük!

Készpénzes fizetés esetén kérjük, hogy a pontos utánvét összeget készítse elő, mert a futárok nem minden esetben rendelkeznek váltópénzzel. 

Készpénzes fizetési lehetőség kizárólag 499.999 Ft-ig lehetséges.

Honnan tudom a rendelésemhez tartozó számlát letölteni?

Sikeresen befejezett rendeléskor e-számlát allítunk ki, amelyet a megrendeléskor megadott e-mail címre küldünk el.

Ha fiókot is regisztrált, akkor a Fiókom > Rendelések menüpont alatt is megtalálja a számlát.

Az "elfogyott" jelzésű termék mikor lesz újra elérhető?

Ez terméktől függő. Küldjön nekünk üzenetet a termék linkjével (url) együtt, és utána nézünk mikor válik újra rendelhetővé az adott termék.

Milyen garancia vonatkozik a termékekre?

Az általunk forgalmazott termékek 2 év gyártói garanciával rendelkeznek.

Garanciális ügyekben keresse ügyfélszolgálatunkat.

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt termék(ek)-et?

Egy rendelés elállását és a termék(ek) visszaküldését kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak, akik tájékoztatják a visszaküldés módjáról.

Meddig tudok rendelést visszamondani?

Rendelést visszamondani 14 napig van lehetősége, indoklás nélkül, a csomagok átvételének napjától számítva. 

Nagyértékű terméket rendeltem, biztosan vissza kapom a pénzem, ha mégsem tetszik?

Igen! 14 Napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk az általunk forgalmazott összes termékre, az értékétől függetlenül.

Online ügyfélszolgálat: H-P 8:00-19:00

Várjuk kérdéseit, észrevételeit